– I HAMNØY jobber vi iherdig for å bli bedre på det vi allerede er gode på

Gjennom rekruttering og fokus på kvalitet har vi utviklet et solid og kompetent fagmiljø innen rekruttering. Vi har det siste året forsterket betydelig vår erfaring, samlede kompetanse, nettverk og kapasitet.

Omtrent på denne tiden i fjor delte vi en kort status om hvordan det gikk i HAMNØY. 2017 er historie for lengst, men vi la bak oss en godt år med god vekst på alle områder. Siden i fjor har vi tatt nye steg: vi har løst enda flere rekrutteringer for både eksisterende og nye kunder, utviklet mange nye kandidatrelasjoner, investert i kompetanse innen digital annonsering og jobbet iherdig for å bli bedre på det vi allerede er gode på.

Gjennom rekruttering og fokus på kvalitet har vi utviklet et solid og kompetent fagmiljø innen rekruttering. Vi har det siste året forsterket betydelig vår erfaring, samlede kompetanse, nettverk og kapasitet. Fra oktober blir vi et team bestående av fem personer som alle deler den samme ambisjonen: å hjelpe våre kunder trygt i hamn med avgjørende rekrutteringsprosesser.

Team Hamnøy i aksjon

Noen høydepunkter FRA FØRSTE DEL AV 2018:

  • Gjennomsnittlig kundetilfredshet siden vi startet målingene i 2015 er per nå 9,06 av 10 poeng. Gjennomsnittlig kundetilfredshet hittil i år 9,5 av 10 mulige poeng
  • Team HAMNØY økte til fire ansatte i september i fjor. Fra oktober i år øker vi til fem ansatte
  • Vi har ansatt vår første sommerpraktikant. Morten Amundsen blir med oss ut august måned
  • Vi har siden starten bistått 70 kunder med 185 oppdrag. Tusen takk for tilliten!
  • Siden i fjor sommer har vi fått tillit hos 31 nye kunder
  • I perioden fra august i fjor til juli i år har vi blitt engasjert i 77 ansettelsesprosesser fra A-til-Å
  • Oppdragene har god bredde, men uavhengig av stillingsnivå og bransje er utfordringen den samme hver gang: å lede ansettelsen trygt i hamn
  • Fra vår base i Tysvær har vi hittil i år jobbet med rekrutteringsoppdrag i Troms, Nordland, Møre og Romsdal, Sogn og Fjordane, Hordaland, Rogaland, Hedmark og Oslo
  • Cinderella Eco Solution har videre engasjert oss i ansettelsen av Sales and Dealer Manager i Toronto i Canada. Dette er den første ansettelsen til Cinderella i Canada
  • Vi har forberedt oss grundig til innføringen av den nye norske personopplysningsloven (GDPR) – og i den forbindelse blant annet lansert ny personvernerklæring
  • I februar i år flyttet vi inn i moderne lokaler i kontorbygget LØÅ i Tysvær kommune. Fra vår base i Haugesundregionen løser vi oppdrag for kunder over hele landet

Vi har sterk fokus på å bygge og vedlikeholde en sterk digital posisjon – og dermed opptatt av å utnytte digitale verktøy og løsninger for å søke oss frem til dyktige kandidater.

fakta om vår digitale posisjon og utvikling:

  • Linkedin er strategisk viktig i vårt arbeid – og vi utvider vårt nettverk daglig:
    • Vi har siden i fjor sommer økt antall forbindelser for vår firmaprofil fra 650 forbindelser til 1.466 forbindelser
    • Hodejeger Pål Christian Meyer har per i dag 9.573 forbindelser i sitt Linkedin-nettverk
    • Hodejeger Jan Tore Hamnøy har 10.172 forbindelser
    • Til sammen når Meyer og Hamnøy 17.642 unike forbindelser – i tillegg kommer nettverkene til resten av teamet
  • Vårt firma har per i dag ca. 2.200 følgere på Facebook – i tillegg er vi aktive på Instagram og Twitter
  • Vi har hittil i år 34.173 unike brukere på Hamnoy.no. I samme periode i fjor hadde vi 14.680 unike brukere. Det gir en økning i unike brukere på 132,79 %. I hele 2017 oppnådde vi til sammenligning 33.228 unike brukere på Hamnoy.no. Året før ble vi besøkt av 5.273 unike brukere.
  • Vi har siden i fjor høst utviklet god kompetanse og kapasitet i målrettingsannonsering via kanaler som Facebook, Google Ads, Schibsted Self Serve Ads og Linkedin. Med en egen markedsfører i teamet tilbyr vi våre kunder produksjon og administrering av annonser og kampanjer på en effektivt og god måte

Aktiviteten i sommer gir et signal om en aktiv høst i jobbmarkedet. I skrivende stund har vi 20 oppdrag i arbeid, på samme tid i fjor hadde vi 12 aktive oppdrag i månedsskifte juli/august.

Ta gjerne kontakt i dag dersom din organisasjon har et rekrutteringsbehov, eller ønsker dialog om fremtidige rekrutteringsbehov.

Husk at gode prosesser ofte tar tid: dersom vi starter en prosess i august er det realistisk å gjennomføre en ansettelse i løpet av september. Med tre måneder oppsigelsestid betyr det vanligvis oppstart 1. januar 2019.

Send oss gjerne en melding i chatten nede til høyre på nettsiden, så kommer vi raskt tilbake til deg.

Vi ønsker alle våre kunder, relasjoner og kandidater en fortsatt god sommertid.

Vi ringes!

 

Hamnøy i farta