Rekruttering krever god planlegging. HAMNØY hjelper deg trygt i hamn.

I HAMNØY jobber vi alltid som besatt for våre kunder. Tiden vi er inne i nå er travel for de fleste virksomheter. Det er mye som skal på plass før sommeren. Rekruttering krever god planlegging. Dersom vi starter en rekrutteringsprosess nå, er det realistisk med en ansettelse i juni. Men det haster å komme i gang. Dersom den nyansatte har tre måneders oppsigelsestid vil det bety oppstart i den nye stillingen 1. oktober.

I HAMNØY har vi god utvikling i kunder og oppdrag – og vi er takknemlig for all tilliten vi får hos kunder og kandidater. Vi har daglig kontakt med interessante personer for fremtidige stillinger enten det er i Haugesundregionen eller andre steder i Norge.

I takt med økt aktivitet har vi gradvis bygget opp mer kapasitet og kompetanse. I oktober i fjor ble vi fem og fra mars i år består team HAMNØY av seks personer. På samme måte som i fjor styrker vi også kapasiteten ekstra i sommer: 13. mai starter vår sommerpraktikant Kristine Valen.

Gjennom de siste månedene har vi økt kapasiteten i vårt søk- og kartleggingsarbeid – og vi har høy digital kompetanse som gjør at vi kan tilby våre kunder høy kvalitet i alle ledd. Vi er opptatt av at våre annonser skal holde høy kvalitet i språk, visuell presentasjon og effekt.

Aktivt søk for oss handler om å treffe rett målgruppe både med god visuell presentasjon, godt språk, tydelig innhold og segmentering i digitale kanaler kombinert med målrettet aktivt søk og hodejakt ute i markedet.

Alltid tilgjengelig

Dersom dere planlegger å gjennomføre én eller flere ansettelser står vi godt rustet til å hjelpe dere trygt i hamn. Dersom du ønsker å få på plass en ny ansatt rett etter sommerferien haster det å komme i gang.  Å investere i en profesjonell rekrutteringsprosess fra HAMNØY øker sannsynligheten for at du får ansatt den beste kandidaten i stillingen.

Les gjerne om noen av våre kunder, kundetilfredshet og utsagn fra noen av våre kunder.

Vi lever av å yte service, og legger vår stolt­het i å alltid være til­gjenge­lige for våre kunder. Ta kontakt og opplev det selv.

Dersom du har et spørsmål til oss, eller ønsker at vi tar kontakt med deg, kan du legge inn en melding til oss i vår chat som du finner nede til høyre på skjermen, sende en e-post til hei@hamnoy.no, eller ringe oss på tlf. 411 02 200.