Amedia Utvikling søker support og kundekontakt

Amedia Utvikling utvikler prisvinnende produkter til lokalaviser og Nettavisen, og ligger langt fremme innen innovasjon og kvalitet på sine produkter. Det som betegner Amedia Utvikling er et brennende engasjement for leseren og de mange avisredaksjonene rundt omkring i landet. Nå ønsker vi å styrke teamet med en support og kundekontakt til vår produktutviklingsavdeling (PU) som deler vårt engasjement.

Som support og kundekontakt vil du få en sentral rolle som kundekontakt for våre 73 lokalaviser, og for Nettavisen. Hos oss vil du jobbe i skjæringspunktet mellom support/kundebehandling og produktutvikling, samtidig som du blir et viktig bindeledd i avdelingen. Du vil bli involvert i mye og få en bratt utviklingskurve med gode støttespillere rundt deg.

Stillingen er plassert i produktutviklingsavdelingen og du vil rapporterer til Utviklingssjef produkt. Vi søker deg som er serviceinnstilt, trives med å prate med mange ulike mennesker, har god teknisk forståelse og digital kompetanse. I tillegg må du være selvdreven og ha god gjennomføringsevne i en hektisk hverdag.

ANSVAR OG ARBEIDSOPPGAVER: 

  • 2.linje support for PU-avdeling 
  • Besvare henvendelser fra avisene våre 
  • Bidra til kontroll, gjennomgang og implementering av nye produkter og tjenester
  • Bidra til å produsere brukermanualer, (video)dokumentasjon og gjennomføre produktopplæring for avisene
  • Ansvar for å fasilitere og følge opp rutiner for evaluering av PU-avdelingens produkter
  • I tillegg vil stillingen være kontaktpunkt mellom PU og Supportavdelingen
  • Bistå inn i avdelingens ulike produktutviklingsprosjekter som eksempelvis brukertesting og brukervennlighet

ØNSKEDE KVALIFIKASJONER:

  • Høyere utdanning
  • Erfaring kan kompensere for manglende formell utdanning
  • Erfaring fra eller engasjement for (lokal)aviser
  • Erfaring innen service eller kundeoppfølging
  • Ønskelig med erfaring innen brukeropplæring
  • God teknisk forståelse og arbeider effektivt med digitale verktøy

SPRÅK

  • Meget gode kommunikasjonsevner i norsk og engelsk, muntlig og skriftlig

VI SØKER DEG SOM ER/HAR:

  • Relasjonsbygger med gode samarbeidsevner
  • Serviceinnstilt og kundeorientert
  • God struktur og gjennomføringsevne
  • Trygg og rolig i hektiske perioder
  • Engasjement for lokalavisene 
  • Fleksibel og løsningsorientert

Vi tilbyr en utfordrende og sentral rolle i kjernen av utviklingsavdelingen til et mediekonsern i positiv utvikling. Du vil bli en del av et kompetent og engasjert utviklingsmiljø i Amedia hvor kompetansedeling er viktig. Her vil du få alle muligheter til å utvikle deg og få nye utfordringer over tid. Arbeidssted er i våre moderne og trivelige lokaler i Akersgata 34 i Oslo sentrum.

Hvis du har spørsmål om stillingen, ta kontakt med vår rekrutteringspartner HAMNØY AS ved rådgiver Jan Tore Hamnøy tlf. 411 02 200, researcher Kristine Valen tlf. 481 70 870, eller rådgiver Tuva Simensen tlf. 476 54 882.

Vis din interesse for stillingen ved å registrere din CV og søknad snarest. Vi behandler ikke søknader via e-post. Attester og vitnemål vedlegges søknad. Alle henvendelser behandles konfidensielt – også overfor oppdragsgiver i innledende fase dersom det er ønskelig.

 

Søknadsfrist: 15.august – søknader behandles fortløpende.

Tiltredelse: Etter nærmere avtale.