Cinderella Eco Group søker en engasjert og eventyrlysten servicetekniker/-ingeniør Europa

Servicetekniker/ingeniør Europa Cinderella Eco Group AS

Vi søker en dyktig fagperson som motiveres av å reise og jobbe i et internasjonalt selskap i god vekst. Cinderella Eco Group har et uttalt mål om å styrke satsingen i de viktigste markedene i Europa, og søker nå enn allsidig servicetekniker/ingeniør med faglig ansvar inn mot servicepunkt i Europa. Den nyopprettede stillingen vil ha base ved selskapets kontor i Oslo, men jobbe ut mot forhandlernettverket i Norge og Europa.

Som servicetekniker/ingeniør vil du bidra til å skape gode serviceopplevelser for våre kunder gjennom et utstrakt nettverk av forhandlere i hele Europa. Du vil jobbe aktivt for å utvikle og tilføre forhandlernettverket nødvendig teknisk kompetanse, i form av opplæring i teknisk installasjon og reparasjon av Cinderellas produktportefølje. Stillingen rapporterer til servicesjef.

Stillingen innebærer utstrakt kontakt og samarbeid med våre forhandlere rundt omkring i Europa. Vi søker derfor etter deg som er eventyrlysten, nysgjerrig og trives med å møte nye mennesker og kulturer.

ANSVAR OG OPPGAVER

  • Tett oppfølging av forhandlernettverket i Europa innen teknisk service
  • Gjennomføre opplæring og kursing for forhandlere og distributører: Installasjon, feilsøking, og reparasjon av Cinderellas produkter
  • Tett samarbeid med servicesjef i selskapet og fungere som vedkommendes stedfortreder ved behov
  • Bidra aktivt i utviklingen av en felles standard for service og kvalitet på tvers av markedene i Europa

ØNSKET UTDANNING OG KVALIFIKASJON

  • Fagbrev innen tekniske fag (elektriker gr. L, rørlegger, automatiker o.l)
  • Minimum 2 – 5 års erfaring  med praktisk, operasjonell service og teknisk installasjon
  • Erfaring med servicearbeid i en større virksomhet er ønskelig
  • Det er positivt om har erfaring fra opplæring/kursing/undervisning
  • Det er fordelaktig om du har erfaring fra lignende ansvar og oppgaver med oppfølging av tekniske produkter og tjenester

SPRÅK

  • Gode kommunikasjonsferdigheter i norsk og engelsk, muntlig og skriftlig

PERSONLIGE EGENSKAPER:

  • Du får energi av å reise og treffe nye mennesker
  • Er opptatt av resultater og kvalitet
  • Er fleksibel og energisk
  • Tilpasser deg effektivt nye kulturer
  • Er omgjengelig og åpen i møte med andre
  • Har en praktisk tilnærming til problemer og trives med å være aktiv og tett på arbeidet

 

Vi tilbyr en trygg og solid arbeidsplass i en virksomhet med gode fremtidsutsikter. Vi tilbyr konkurransedyktige lønnsbetingelser, ordnede arbeidsforhold, god pensjonsordning og gode forsikringsordninger. Du vil bli en del av en organisasjon bestående av kompetente og dyktige medarbeidere. Arbeidssted er ved selskapets kontor i Oslo, men du må påregne mye reisevirksomhet. CEG skal flytte inn i nye og moderne kontorlokaler på Søndre Nordstrand i Oslo.

For mer informasjon, ta kontakt med vår rekrutteringspartner HAMNØY AS ved rådgiver Tuva Kvalevaag Simensen, tlf. +47 476 54 882, eller rådgiver Jan Tore Hamnøy, tlf. +47 411 02 200.

Vis din interesse for stillingen ved å registrere din CV og søknad snarest. Attester og vitnemål vedlegges søknad. Alle henvendelser behandles konfidensielt – også overfor oppdragsgiver i innledende fase dersom det er ønskelig.

Søknadsfrist:  16. januar – søknader behandles fortløpende.

Tiltredelse: Etter nærmere avtale.