Cinderella Eco Solution er i vekst og satser offensivt: Er du vår nye Supply Chain Manager?

Supply Chain Manager Cinderella Eco Group AS

Cinderella Eco Solution (CES) har allerede tatt steget ut i verden og søker nå en faglig dyktig person til en nøkkelrolle i selskapet. Supply Chain Manager vil være leder for innkjøp og logistikk i hele CES. Du vil ha et hovedansvar for utviklingsprosjekter rettet mot innkjøp og logistikk, men vil også jobbe tett opp mot ledelsen og delta i andre utviklingsprosjekter i organisasjonen.

Ansvar og oppgaver:

  • Lede og videreutvikle innkjøp og logistikk i CES
  • Ansvar for å  utvikle og fremforhandle leverandør- og leveranseavtaler i samarbeid med avdelingene
  • Organisere og følge opp innkjøp og vareflyt i samarbeid med avdelingene
  • Høy oppmerksomhet rundt CES varetilgjengelighet
  • Utvikle lønnsomme løsninger for vareflyt innen vår verdikjede
  • Leverandørutvikling i forhold til beste logistikkløsninger
  • Samarbeide og kommunisere tett med øvrige logistikkenheter, eksterne leverandører, markeds-, salgs- og regionsapparatet
  • Delta i utviklingsprosjekter innen logistikk og øvrig organisasjon etter behov

Ønsket utdanning og kvalifikasjoner:

  • Bachelor- /mastergrad i logistikk, supply chain management eller lignende
  • Minimum fem års relevant arbeidserfaring fra et større selskap er ønskelig
  • Ønskelig med erfaring  med forbedringsarbeid innen området fra større selskap
  • Kan vise til gode resultater
  • Erfaring med operasjonell ledelse og god kunnskap om innkjøpsprosesser
  • Tidligere erfaring med stillinger som krever helhetsforståelse og videreutvikling
  • Høyt brukernivå innen Excel og aktuelle dataverktøy
  • Erfaring med tekniske produkter er ønskelig
  • Svært gode kommunikasjonsferdigheter i norsk og engelsk, skriftlig og muntlig er en forutsetning i stillingen

Personlige egenskaper:

  • Relasjonsbygger med gode kommunikasjons – og samarbeidsegenskaper
  • Analytisk og innovativ
  • Opptatt av resultater og kvalitet
  • Kommersiell teft og driv
  • God arbeidskapasitet

Vi tilbyr en trygg og solid arbeidsplass i en virksomhet med gode fremtidsutsikter. Vi tilbyr konkurransedyktige lønnsbetingelser, ordnede arbeidsforhold, god pensjonsordning og gode forsikringsordninger. Du vil bli en del av en organisasjon bestående av kompetente og dyktige medarbeidere. Arbeidssted er ved selskapets hovedkontor i Molde/Midsund.

For mer informasjon, ta kontakt med vår rekrutteringspartner HAMNØY AS ved rådgiver Else-Margrete Liknes, tlf. +47 96 91 11 35, eller rådgiver Jan Tore Hamnøy, tlf. +47 41 10 22 00.

Vis din interesse for stillingen ved å registrere din CV og søknad snarest.  Attester og vitnemål vedlegges søknad. Alle henvendelser behandles konfidensielt – også overfor oppdragsgiver i innledende fase dersom det er ønskelig.


Søknadsfrist: 8. mai – søknader behandles fortløpende.

Tiltredelse: Etter nærmere avtale.