Gasnor søker økonomimedarbeider
Er du en strukturert og serviceinnstilt økonomimedarbeider som trives i et dynamisk miljø? Da er dette muligheten for deg!
Gasnor er en ledende aktør i leveranser av energi til norsk industri og skipsfart. Vi er en pådriver for det grønne skiftet, og satser sterkt på naturgass, biogass og hydrogen. Vi har store vekstambisjoner og trenger deg på laget for å nå våre mål.
Som økonomimedarbeider vil du spille en viktig rolle i vår økonomioppfølging, og jobbe tett sammen med både finansteamet og øvrige avdelinger hos oss. Vi ser etter deg som motiveres av å yte god service og kvalitet i dine leveranser og som trives med varierte arbeidsoppgaver og et høyt tempo.
Du vil inngå i vårt finansteam og rapportere til Financial Manager.
ANSVAR OG ARBEIDSOPPGAVER
I denne rollen vil du være involvert i varierte oppgaver innenfor økonomiområdet. Du vil få en god blanding av rutineoppgaver, utviklingsoppgaver og ad hoc oppgaver. Hos oss vil du ha selvstendige ansvarsområder, samtidig som du får bidra i forbedringsarbeid på tvers av avdelinger. Vi er i en spennende vekstfase, og du vil derfor kunne være med å utvikle rollen fremover.
Dine ansvarsområder inkluderer
- fakturering
- bistå med håndtering av inngående fakturaer
- være kontaktpunkt for lønn, både internt og ut mot ekstern samarbeidspartner
- håndtere administrative kundehenvendelser
- back-office bistand inn mot forretningsområdene
- ad hoc oppgaver på tvers av økonomifunksjonen og virksomheten
DIN PROFIL
Vi søker deg som har erfaring med administrative oppgaver, og som har system- og regnskapsforståelse. Du er kvalitetsbevisst, nøyaktig, og proaktiv, med en evne til å jobbe både selvstendig og i team. For å trives i rollen tror vi du setter pris på varierte arbeidsdager og en blanding av rutine- og utviklingsoppgaver. Du er fleksibel, og evner å strukturere og prioritere arbeidet ditt.
Vi ser for oss at du har
- kompetanse innen regnskap/administrasjon
- gode data- og systemkunnskaper
- utdanning innenfor økonomi og administrasjon er en fordel, men relevant erfaring kan kompensere for manglende utdanning
- en interesse for effektivisering og forbedringsprosesser
- gode språkferdigheter i norsk- og engelsk
Høres dette ut som deg?
Da vil vi gjerne høre fra deg! Send oss din søknad og CV, og fortell oss hvorfor du er den perfekte kandidaten til å styrke vårt finansteam. Vi gleder oss til å bli kjent med deg!
HVORFOR GASNOR?
- Vi tilbyr deg en solid og trygg arbeidsplass i et selskap i vekst, gode kolleger og et meningsfylt samfunnsoppdrag.
- Hos Gasnor blir du en viktig og synlig ressurs som får påvirke og forme egen hverdag og bidra til vekst i et selskap med store ambisjoner.
- Du vil inngå i et inspirerende, tverrfaglig og internasjonalt miljø med kompetente og engasjerte medarbeidere.
- Gasnor tilbyr konkurransedyktige vilkår, svært gode pensjons-/forsikringsordninger i tillegg til attraktive velferdsgoder.
Arbeidssted vil være ved vårt kontor på Karmøy.
ØNSKER DU MER INFORMASJON OM STILLINGEN?
For mer informasjon, ta kontakt med vår rekrutteringspartner HAMNØY AS ved rådgiverne
- Cathrine Vikse Johnsen, tlf. 976 09 098
- Melina Birkeland, tlf. 905 40 499
Registrer og send inn CV og søknad snarest, og husk å legge ved alle relevante attester og vitnemål. Rekrutteringspartneren vår behandler alle henvendelser konfidensielt – også overfor oss i Gasnor i den innledende fasen dersom det er ønskelig.
Søknadsfrist: 8. desember 2024 – søknader vurderes fortløpende.