Geminor søker en engasjert og utviklingsorientert regnskapssjef

Regnskapssjef Geminor AS

Som regnskapssjef i Geminor vil du få et helhetlig ansvar for regnskapsfunksjonen i den norske avdelingen. Du vil samtidig bli en nøkkelperson i å forbedre og videreutvikle konsernets rutiner og regnskapsprosesser på tvers av våre markeder.

Vi søker en person med solid regnskapsfaglig bakgrunn og sterk forretningsorientering som effektivt kan drifte og videreutvikle vår regnskapsfunksjon.

Regnskapssjefen er per i dag leder for to medarbeidere i Norge og rapporterer til CFO i Geminor-konsernet.

ANSVAR OG ARBEIDSOPPGAVER:

  • Et helhetlig ansvar for regnskapsfunksjonen i Norge inklusive månedlig og årlig rapportering.
  • Jobbe tett med vår salgs- og driftsorganisasjon for å sikre en god informasjonsflyt og riktig beslutningsgrunnlag.
  • Vil som prosesseier ha tett oppfølging av løpende drift, kontroll, vedlikehold og utvikling av selskapets regnskapsprosesser
  • Lede regnskapsarbeidet, håndtere regnskaps-, avgifts-, og skattemessige oppgaver og problemstillinger samt oppfølging av lønnskjøring og betalingsformidling herunder valutatransaksjoner
  • Kontinuerlig arbeide for å utvikle og forbedre driftsrutiner og prosesser innenfor funksjonen – og hele tiden se etter forbedringer – og sørge for å gjennomføre effektiv avvikshåndtering og iverksettelse av tiltak
  • Tett på eksterne samarbeidspartnere som systemleverandører og revisjon

ØNSKEDE KVALIFIKASJONER:

  • Høyere relevant utdanning
  • + 4 år relevant arbeidserfaring
  • Fordel med internasjonal erfaring
  • Jobber effektivt med digitale verktøy og systemerMeget gode kommunikasjonsevner i norsk og engelsk, muntlig og skriftlig

VI SØKER DEG SOM ER:

  • Nysgjerrig og nytenkende  
  • Selvgående og målbevisst
  • Opptatt av resultater og kvalitet
  • Strategisk og analytisk
  • God kapasitet  
  • Nøyaktig og pålitelig
  • En lagspiller med gode samarbeidsegenskaper

Vi tilbyr en ansvarsfull og sentral stilling i et spennende og fremtidsrettet selskap i vekst. Du vil bli en del av en organisasjon med høy kompetanse som legger vekt på miljø, kvalitet og effektivitet. Vi tilbyr konkurransedyktige lønnsbetingelser, ordnede arbeidsforhold og gode pensjon- og forsikringsordninger. Arbeidssted er ved vårt hovedkontor på Avaldsnes i Karmøy kommune.

Hvis du har spørsmål om stillingen, ta gjerne kontakt med vår rekrutteringspartner HAMNØY AS ved rådgiver Jan Tore Hamnøy, tlf. 411 02 200, eller rådgiver Tuva Kvalevaag Simensen, tlf. 476 54 882.

Vis din interesse for stillingen ved å registrere din CV og søknad snarest.  Attester og vitnemål vedlegges søknad.

Alle henvendelser behandles konfidensielt – også overfor oppdragsgiver i innledende fase dersom det er ønskelig.

 

Søknadsfrist: 17. juni 2019 – søknader behandles fortløpende.

Tiltredelse: Etter nærmere avtale.