Granberg søker Marketing Manager

Marketing Manager Granberg

Vi søker nå etter en svært motivert og erfaren B2B Marketing Manager som vil være ansvarlig for innholdsutvikling og produktmarkedsføring.

Som Marketing Manager hos Granberg vil du samarbeide med et internasjonalt team på tvers av organisasjonen for å utvikle innhold, drive forretningsvekst og øke merkekjennskapen for selskapet. Du vil lede et team bestående av dedikerte medarbeidere som sammen skal øke etterspørselen, motivere og videreutvikle kundebasen gjennom godt innhold og kreative fortellinger. 

ANSVAR OG OPPGAVER

Som Marketing Manager vil du jobbe med å utvikle og implementere markedsføringsstrategier rettet mot B2B markedet. Du vil analysere markedstrender og bygge kjennskap til målgruppen for å kunne ta de beste markedsføringsbeslutningene. 

Dine andre sentrale ansvarsområder og arbeidsoppgaver vil være å

  • utvikle og gjennomføre kampanjer på tvers av kanaler som e-post, sosiale medier, trykk og arrangementer
  • samarbeide med salgs- og produktteam på tvers av geografiske områder for å levere effektivt og selgende innhold
  • støtte lanseringer av nye produkter
  • ha budsjett og resultatansvar for alle markedsføringsaktiviteter

ØNSKEDE KVALIFIKASJONER

Vi ser etter deg som har god erfaring med og forståelse for B2B markedsføring, salg, produkt- og innholdsmarkedsføring. Du har relevant utdanning på mastergradsnivå (alternativt bachelornivå) innen markedsføring, og har jobbet innenfor fagfeltet i minst fem år.

Forutenom dette, vil det være en fordel om du også har

  • god erfaring med leadsgenerering og identifisering og etablering av nye målgrupper og kunderelasjoner
  • dokumenterte gode resultater med å utvikle innhold og kampanjer som møter forretningsmålene
  • en kreativ tilnærming og sterke analytiske ferdigheter
  • utmerkede norsk- og engelskspråklige egenskaper

PERSONLIGE EGENSKAPER

Vi ønsker at du er en initiativrik strategisk tenker med en god forretningsforståelse og at du har en god gjennomføringsevne. Du tar gjerne utfordringer på strak arm og ser på problemer som en mulighet til forbedring. Du setter pris på relasjonene dine, internt og ekstern, og er en god lagspiller med gode kommunikasjonsferdigheter. 

VI TILBYR

  • En kreativ og trygg arbeidsplass i en bedrift i vekst
  • En spennende og fleksibel arbeidshverdag med korte beslutningsveier og høyt tempo
  • Gode muligheter for personlig utvikling
  • Konkurransedyktige lønns- og arbeidsvilkår

Arbeidssted er ved hovedkontoret i Bjoa eller ved vårt kontor i Stavanger. 

For mer informasjon, ta kontakt med vår rekrutteringspartner HAMNØY AS ved 

  • rådgiver Espen Gismervik, tlf. 912 49 465
  • rådgiver – research &  analyse Ida Eide, tlf. 993 68 003

Vis din interesse for stillingen ved å registrere din CV og søknad snarest.  Attester og vitnemål vedlegges søknad.  Alle henvendelser behandles konfidensielt – også overfor oppdragsgiver i innledende fase dersom det er ønskelig.

Søknadsfrist: 22. mars 2023 – søknader vurderes fortløpende.