Hagland Finans søker assisterende daglig leder

Assisterende daglig leder Hagland Finans AS

Hagland Finans er et av de ledende regnskapsbyråene på Haugalandet, og har en stor og allsidig kundeportefølje. Vi følger utviklingen i bransjen, både innen teknologi og fag. Vi søker nå etter en dyktig og engasjert assisterende daglig leder.

Som assisterende daglig leder i Hagland Finans vil du, i tett samarbeid med daglig leder, få ansvar for videreutvikling av vår regnskaps- og rådgivningsvirksomhet. Vi ser etter deg som har et stort engasjement for faget og som motiveres av kunnskapsdeling og faglig utvikling. Du utfordrer gjerne dagens arbeidsmetoder, og evner å skape tillit og samarbeid hos både kunder og ansatte. 

ANSVAR OG OPPGAVER 

  • Ansvar for kvalitetsstyring, opplæring og kompetansebygging
  • Utvikling av produkter og tjenester i samarbeid med daglig leder
  • Internkontroll og implementering av nye lover og regler 
  • Løpende oppfølging av egen kundeportefølje
  • Stedfortreder for daglig leder
  • Arbeidsoppgaver vil kunne tilpasses etter erfaring/kvalifikasjoner

ØNSKEDE KVALIFIKASJONER

  • Relevant utdanning
  • Arbeidserfaring som statsautorisert regnskapsfører eller revisor
  • Kjennskap til ulike regnskaps- og rapporteringsløsninger (BI) er positivt
  • Evne til å formidle fagstoff på en god måte
  • Gode kommunikasjonsegenskaper i norsk og engelsk

PERSONLIGE EGENSKAPER 

  • God på å planlegge og strukturere egen hverdag
  • Er en god relasjonsbygger både internt og eksternt
  • Kommuniserer godt med kunder og medarbeidere
  • Evner å sette seg inn i nytt regelverk og nye systemer
  • Er nøyaktig og opptatt av å levere arbeid av høy kvalitet
  • Innehar gjennomføringsevne og er engasjert i nye utfordringer

Hagland Finans tilbyr en spennende stilling i et konsern med lange tradisjoner og gode fremtidsutsikter. Du vil bli en del av en organisasjon med høy kompetanse og fokus på kvalitet og effektivitet. Vi tilbyr konkurransedyktige lønnsbetingelser, ordnede arbeidsforhold, og gode pensjons- og forsikringsordninger. Arbeidssted er i selskapets moderne kontorlokaler i Sjøfartsbygget sentralt i Haugesund sentrum. 

 

For mer informasjon, ta kontakt med vår rekrutteringspartner HAMNØY AS ved rådgiver Lisa Røgelstad, tlf. +47 466 51 199, eller rådgiver – research & analyse Marita Stakkestad Hanstveit, tlf. +47 452 53 909.

Vis din interesse for stillingen ved å registrere din CV og søknad snarest.  Attester og vitnemål vedlegges søknad.  Alle henvendelser behandles konfidensielt – også overfor oppdragsgiver i innledende fase dersom det er ønskelig.

Søknadsfrist: 10.02.2022 – søknader behandles fortløpende.

Tiltredelse: Etter nærmere avtale.