HAMNØY søker rådgiver research & analyse

Rådgiver - research & analyse HAMNØY AS

HAMNØY er i vekst og ønsker å styrke laget med en nysgjerrig og analytisk researcher til vårt rekrutteringsteam.

Vi er alltid på jakt etter dyktige kandidater til våre kunder, og er opptatt av å markedsføre våre oppdragsgivere og selge inn aktuelle stillinger på riktig måte. Hos oss vil du blant annet arbeide med søk-strategier. Du vil arbeide med å identifisere, kontakte og jobbe inn kandidater til aktuelle stillinger over hele Norge. Vårt felles prosjekt er å hjelpe våre kunder med å lede ansettelser trygt i hamn.

Som researcher i HAMNØY vil du få en selvstendig rolle og være med i rekrutteringsoppdrag fra A-til-Å. Du blir en del av et effektivt og faglig dyktig team bestående av fleksible og selvstendige personer som snur seg raskt rundt for kunder, kandidater og hverandre. Du får jobbe med spennende og attraktive kunder og et stort spenn i stillingstyper, bransjer og geografi.

Arbeidssted er med utgangspunkt i våre moderne kontorlokaler i LØÅ kontorfellesskap på Frakkagjerd i Tysvær, og vi tilbyr en arbeidshverdag med god fleksibilitet i hverdagen. 

ANSVAR OG OPPGAVER:

  • Analyse og research:
    • Være med i oppstartsmøter med kunder
    • Innhente informasjon og kartlegge markedet, aktører og bransjer
    • Utarbeide søk-strategier
    • Identifisering av aktuelle kandidater
    • Kontakt og motivering av kandidater
  • Innsikt og støtte i rekrutteringsprosesser fra A–til-Å
  • Administrative oppgaver og support

ØNSKEDE KVALIFIKASJONER:

  • Utdanning innen HR-fag, organisasjonspsykologi, økonomi, ledelse eller annen relevant høyere utdanningsbakgrunn
  • Sterk interesse og motivasjon for en karriere innen HR og rekruttering
  • Noe arbeidspraksis innen HR, rekruttering, analyse o.l. er en fordel
  • Du arbeider effektivt med digitale arbeidsverktøy – og er en erfaren bruker av sosiale medier som Linkedin og Facebook
  • Det er en fordel om du har erfaring i bruk av Adobe-pakken og betalt annonsering i sosiale medier
  • Du har gode språkferdigheter i norsk og engelsk, så vel skriftlig som muntlig, og sans for god presentasjon

PERSONLIGE EGENSKAPER:

  • Nysgjerrig og løsningsorientert
  • God lagspiller med gode samarbeidsevner
  • Analytisk problemløser 
  • Sosial og utadvendt 
  • Målbevisst 
  • Lærevillig 

VI TILBYR: 

  • Du vil få muligheten til å bli en del av et faglig engasjert team i et selskap i god vekst og utvikling
  • Mulighet til å arbeide med tjenester som er strategisk viktig for våre kunder
  • Vi har dokumenterte resultater, erfaring, metoder og systemer
  • Du kommer tett på interessante kandidater og kunder i mange forskjellige bransjer
  • Du vil få god opplæring, nødvendige kurs og sertifiseringer, og mulighet til å utvikle deg og få mer ansvar i selskapet
  • God fleksibilitet

For mer informasjon, ta gjerne kontakt med daglig leder / rådgiver Jan Tore Hamnøy, tlf. 41 10 22 00, eller ass. daglig leder / rådgiver Maria C. Barrera-Stenersen, tlf. 900 90 137.

Vis din interesse for stillingen ved å registrere din CV og søknad snarest. Attester og vitnemål vedlegges søknad.

Søknadsfrist: 5. juli 2021 – søknader vurderes fortløpende.

Tiltredelse: Etter nærmere avtale.