Haugaland Næringspark søker Rådgiver kommunikasjon og administrasjon

Rådgiver kommunikasjon og administrasjon Haugaland Næringspark AS

Haugaland Næringspark er inne i en spennende utviklingsfase. Vil du være med å legge til rette for fremtidens arbeidsplasser på Haugalandet? 

På grunn av økt aktivitet har vi behov for å styrke laget med en engasjert rådgiver kommunikasjon og administrasjon. Du blir en del av et spennende team, og du vil få en allsidig og spennende arbeidshverdag som vil være med å legge til rette for ny grønn industri. Sammen med dine kolleger vil du hver dag jobbe for å realisere potensialet i Norges største ferdigregulerte næringsområde.  

Gjennom utstrakt kommunikasjon med våre forretningspartnere og de mange interessentene vil du være med å bidra til koordineringen av aktivitetene som kreves for å få realisert nye prosjekter. Kontakt med industriaktørene, myndighetskontakt, internkommunikasjon, utredninger og tilrettelegging av infrastruktur er alle sentrale arbeidsoppgaver.

ANSVAR OG OPPGAVER: 

  • Koordinering av aktiviteter inn mot våre kunder og samarbeidspartnere
  • Kommunikasjonsarbeid på strategisk og operativt nivå
  • Bistå i salgsprosesser, markedsføring, administrativt arbeid, både ad-hoc- og rutineoppgaver
  • Planlegging og gjennomføring av arrangement
  • Se helheten i oppgavene og kommunisere dem i ulike kanaler til ulike målgrupper
  • Mediehåndtering og håndtering av pressehenvendelser
  • Håndtere og videreformidle kundeforespørsler

ØNSKEDE KVALIFIKASJONER:

  • Bachelor- og/eller mastergrad innen relevante fagområder 
  • Minimum 3 års relevant arbeidserfaring
  • Erfaring fra prosjektledelse er en fordel
  • Det er en fordel om du kan vise til erfaring fra organisasjonsarbeid og politikk
  • Du kan vise til gode resultater fra nåværende og tidligere jobber
  • Du følger utviklingen og har lett for å lære deg nye digitale verktøy
  • Gode språkferdigheter i norsk og engelsk, muntlig og skriftlig

PERSONLIGE EGENSKAPER: 

  • Tenke strategisk og helhetlig
  • Løsningsorientert og nysgjerrig
  • God til å kommunisere og samarbeide
  • Strukturert og målbevisst 
  • God forretningsforståelse 
  • Initiativtaker 

VI TILBYR: 

  • Interessante og spennende arbeidsoppgaver i et selskap og en næringspark med et STORT potensial. 

Arbeidssted i moderne kontorlokaler i Nordsjø kontorpark i Haugesund og i Næringsparken på Gismarvik. 

 

For mer informasjon, ta kontakt med vår rekrutteringspartner HAMNØY AS ved rådgiver Maria Clementina Barrera-Stenersen, tlf. 900 90 137, eller researcher Ida Eide, tlf. 993 68 003. 

Vis din interesse for stillingen ved å registrere din CV og søknad snarest. Attester og vitnemål vedlegges søknad. Alle henvendelser behandles konfidensielt – også overfor oppdragsgiver i innledende fase dersom det er ønskelig. 

 

Søknadsfrist: 26 november 2021 – søknader vurderes fortløpende.

Tiltredelse: Etter nærmere avtale.