Knif Innkjøp søker kategorisjef storhusholdning

Kategorisjef storhusholdning Knif Innkjøp

Knif Innkjøp er i sterk vekst og vi opplever stor etterspørsel etter våre varer og tjenester. For å legge til rette for videre vekst søker vi nå etter en initiativrik, resultatorientert og strukturert kategorisjef innen storhusholdning. Stillingen er nyopprettet og rapporterer til leder for salg og storhusholdning. 

I rollen som kategorisjef innen storhusholdning vil du få en sentral jobb i vår organisasjon. Hoveddelen av stillingen vil være håndtering av forhandlinger og avtaleinngåelser med leverandører innen mat og storhusholdning, og bidra til god implementering og utvikling av avtalene. 

Du blir en del av et engasjert og kompetent team som jobber hardt for Knif Innkjøp sine medlemmer. For å lykkes i stillingen er det viktig med gode samarbeidsegenskaper og en systematisk og analytisk tilnærming. 

ANSVAR OG ARBEIDSOPPGAVER:

  • Ansvar for egen portefølje av avtaler (primært mat-avtaler)
  • Gjennomføre forhandlingsprosesser og avtaleinngåelse gjennom innkjøpsfelleskapet mellom Knif Innkjøp og NHO Reiseliv – Innkjøpskjeden
  • Forvaltning og utvikling av avtaler og samarbeidsrelasjoner, bl.a. statusmøter, evalueringer og analysearbeid 
  • Initiere aktiviteter i samarbeid med salg i Knif Innkjøp og KAM hos samarbeidspartnere
  • Holde seg oppdatert om trender, og bygge gode og langsiktige relasjoner til samarbeidspartnerne

ØNSKEDE KVALIFIKASJONER:

  • Relevant utdanning 
  • Erfaring med forhandlinger, kontraktsinngåelse og forvaltning av avtaler 
  • Erfaring fra storhusholdningsbransjen
  • God forståelse for frivillig og  ideell sektor 
  • God økonomiforståelse
  • Arbeider effektivt med digitale arbeidsverktøy
  • Gode språkferdigheter i norsk, muntlig og skriftlig

PERSONLIGE EGENSKAPER:

  • God forretningsforståelse
  • Løsningsorientert 
  • Pågangsmot og driv 
  • God lagspiller og relasjonsbygger
  • Målbevisst

VI TILBYR:

  • En meningsfylt arbeidshverdag hvor man vil jobbe med faglige utfordringer og kunder i frivillig og ideell sektor
  • Store muligheter for faglig og personlig utvikling 
  • Konkurransedyktige lønnsbetingelser 
  • God pensjons- og forsikringsordninger

Arbeidssted ved vårt kontor i Oslo sentrum. 

 

For mer informasjon, ta kontakt med vår rekrutteringspartner HAMNØY AS ved rådgiver Jan Tore Hamnøy, tlf. 411 02 200, eller researcher Ida Eide, tlf. 993 68 003. 

Vis din interesse for stillingen ved å registrere din CV og søknad snarest. Attester og vitnemål vedlegges søknad. Alle henvendelser behandles konfidensielt – også overfor oppdragsgiver i innledende fase dersom det er ønskelig.

 

Søknadsfrist:  1. juni 2022 – søknader vurderes fortløpende.

Tiltredelse: Etter nærmere avtale.