Ølen Betong Gruppen søker en allsidig og selvstendig administrasjonsassistent

Administrasjonsassistent Ølen Betong Gruppen AS

Ølen Betong Gruppen (ØBG) er inne i en spennende utviklingsfase. ØBG har frem til i dag blitt driftet og ledet gjennom kjøp av tjenester fra Ølen Betong. ØBG skal utvikles videre til et selvstendig og aktivt investeringsselskap som skal forvalte og utvikle verdiene i konsernet. 

Til en nyopprettet stilling søker vi derfor etter en dyktig administrasjonsassistent. Du vil arbeide tett med eierne og daglig leder. Som administrasjonsassistent vil du bli en viktig og allsidig ressursperson i ØBG, og arbeide med ulike oppgaver knyttet til administrasjon, daglig drift og utviklingsprosjekter. 

Vi er på jakt etter deg som kan få utført både det som er planlagt og det som dukker opp på en god måte.

ANSVAR OG ARBEIDSOPPGAVER:

  • Være en støttefunksjon for eierne og daglig leder
  • Svare på henvendelser (telefon, e-post m.v.)
  • Skrive brev, referater og andre dokumenter (utarbeidelse av styrepapirer, styremøteprotokoller m.v.)
  • Utføre saksbehandling og andre administrative oppgaver
  • Oppgaver knyttet til driftsoppfølging i ØBG og våre datterselskaper
  • Oppgaver og ansvar knyttet til drift av eiendomsporteføljen
  • Bidra til gode rutiner for å sikre best mulig drift og utvikling
  • Prosjektoppfølging

ØNSKEDE KVALIFIKASJONER:

  • Fagbrev eller høyere utdanning fra relevant fagområde er ønskelig
  • Relevant arbeidserfaring kan kompensere for manglende formell kompetanse
  • Erfaring fra service, administrasjon, økonomi og/eller kundebehandling er en fordel
  • Det er viktig med erfaring innen tekstbehandlingsverktøy og verktøy som databaser, regneark, presentasjonsverktøy og administrasjonsverktøy
  • Kunnskap om økonomistyring og regnskapsprogram
  • Gode språkferdigheter i norsk og engelsk, muntlig og skriftlig

PERSONLIGE EGENSKAPER:

  • Har gode samarbeidsevner
  • Serviceinnstilt og løsningsorientert
  • Har god struktur og gjennomføringsevne
  • Er flink til å se helheten
  • Er selvstendig og systematisk
  • Har god kommersiell teft og driv
  • Trygg og rolig i hektiske situasjoner

Vi tilbyr en stilling der du vil få mulighet til å vokse med oppgavene i et solid selskap i utvikling. Vi kan tilby konkurransedyktige lønnsbetingelser og ordnede arbeidsforhold.  Arbeidssted er i våre lokaler i Ølensvåg.

For mer informasjon, ta kontakt med vår rekrutteringspartner HAMNØY AS ved rådgiver Tina Lønning, telefon +47 975 83 359, eller Jan Tore Hamnøy , telefon +47 411 02 200.

Vis din interesse for stillingen ved å registrere din CV og søknad snarest.  Attester og vitnemål vedlegges søknad. Alle henvendelser behandles konfidensielt – også overfor oppdragsgiver i innledende fase dersom det er ønskelig.

Søknadsfrist: 22. november 2019 – søknader behandles fortløpende
Tiltredelse: Etter nærmere avtale.