Ydra søker en allsidig og selvstendig administrasjonskoordinator

Administrasjonskoordinator Ydra AS

Ydra er inne i en spennende utviklingsfase og ønsker nå å styrke laget med en ny administrasjonskoordinator.

Du vil bli et viktig bindeledd i firmaet, og arbeide med oppgaver knyttet til administrasjon, kundeservice, salg og daglig drift.

Vi er på jakt etter deg som kan få utført både det som er planlagt og det som dukker opp på en god måte. Du bidrar til et godt arbeidsmiljø og får til en praktisk flyt i større og mindre oppgaver ved vårt kontor på Husøy.  Stillingen rapporterer til daglig leder.

ANSVAR OG ARBEIDSOPPGAVER:

  • Kundekontakt via resepsjonsoppgaver og gjennom salg av reservedeler til pumpesystemer
  • Fakturabehandling og enkelte oppgaver knyttet til regnskapsføring
  • Forsendelser og dialog med leverandører
  • Oppfølging av kvalitetssikringsrutiner og -avvik
  • Utarbeidelse av sluttdokumentasjon
  • Samarbeide med kolleger om HMS-tiltak og -statistikk
  • Utstrakt samarbeid på tvers i selskapet

ØNSKEDE KVALIFIKASJONER:

  • Fagbrev fra relevant fagområde er ønskelig
  • Relevant arbeidserfaring kan kompensere for manglende formell kompetanse
  • Erfaring fra service, personaladministrasjon og kundebehandling er en fordel
  • Erfaring med bruk av ERP-system (Enterprice Resource Planning)
  • Du er kyndig i bruk av diverse IT-verktøy, og er komfortabel med å sette deg inn i nye rutiner og programmer

PERSONLIGE EGENSKAPER:

  • Har gode samarbeidsevner
  • Har god kommersiell teft og driv
  • Er flink til å se helheten
  • Har god struktur og gjennomføringsevne
  • Serviceinnstilt og løsningsorientert
  • Trygg og rolig i hektiske situasjoner

Vi tilbyr en stilling der du vil få mulighet til å vokse med oppgavene i et kompetent miljø. Vi har gode lønnsbetingelser, ordnede arbeidsforhold, gode pensjons- og forsikringsordninger.  Arbeidssted er i våre lokaler på Husøy.

For mer informasjon, ta kontakt med vår rekrutteringspartner HAMNØY AS ved rådgiver Pål Christian Meyer , telefon +47 416 68 192 eller rådgiver Stian Helgeland, telefon +47 928 49 391.

Vis din interesse for stillingen ved å registrere din CV og søknad snarest.  Attester og vitnemål vedlegges søknad. Alle henvendelser behandles konfidensielt – også overfor oppdragsgiver i innledende fase dersom det er ønskelig.


Søknadsfrist: 23. april 2019 – søknader behandles fortløpende
Tiltredelse: Etter nærmere avtale.