EMP Secure søker Customer Success Manager

Customer Success Manager EMP Secure

Hatteland-konsernet utvikler og bygger selskaper – og har skapt en rekke internasjonale suksesser. Ett av konsernets viktigste satsingsområder er EMP Secure. Vi har en offensiv vekststrategi for de neste fem årene og har nå behov for å styrke vårt team med engasjert og løsningsorientert Customer Success Manager. Stillingen er en del av vårt KAM-team og rapporterer til Head of Account Management. 

I stillingen som Customer Success Manager vil du fungere som IT-rådgiver for våre største og viktigste kunder. Gjennom kunnskap om kundens kjernevirksomhet og organisasjon vil din oppgave være å sørge for at kundens utnyttelse av informasjonsteknologi kontinuerlig videreutvikles. Fokuset vil være på et tett og nært samarbeid, du blir bindeleddet som fremmer kundens ønsker og behov, både innad i EMP Secure og ut mot eventuelle tredjepartsleverandører.  

Vi ser etter deg som er faglig dyktig og som evner å forklare tekniske detaljer og krav til et ikke-teknisk publikum. Du må også kunne sette bestemte mål, og sørge for at målene blir gjennomført til avtalt tid. 

ANSVAR OG OPPGAVER:

  • Fungere som et bindeledd mellom kunde og EMP Secure sin kommersielle og tekniske organisasjon og bidra til at kundens reelle behov til enhver tid blir ivaretatt gjennom leveranse av riktige produkter og tjenester
  • Bidra til at kunden får nødvendig informasjon og opplæring slik at man oppnår en effektiv utnyttelse av leverte produkter og tjenester
  • Analysere kundens behov og eventuelt foreslå oppgraderinger eller tilleggsfunksjoner for å tilfredsstille deres krav
  • Identifisere potensielle nye produkter, tjenester og funksjoner som ytterligere kan effektivisere og forbedre kundens prosesser
  • Være en pådriver for å øke brukeropplevelsen og kundens utbytte av leverte tjenester og produkter
  • Sørge for hensiktsmessig rapportering av kvalitet og ytelse på leverte tjenester
  • Utøve teknisk kundeservice for å støtte pre-sale og post-sale prosesser
  • Arbeide for videreutvikle gode partnerskap med selskapets viktigste kunder og dermed sikre god kundetilfredshet 

ØNSKEDE KVALIFIKASJONER:

  • Bachelorgrad eller høyere innen IT-relaterte fag 
  • Solid teknisk bakgrunn med praktisk erfaring innen IT
  • Ønskelig med produkt- og forretningskunnskap for å kunne støtte salgsprosessen og styrke kundeforholdet
  • Gode språkferdigheter i norsk og engelsk

PERSONLIGE EGENSKAPER:

  • Opptatt av resultater og kvalitet 
  • Analytisk og problemløsende
  • Lærevillig og nysgjerrig 
  • Tillitskapende relasjonsbygger med gode samarbeidsferdigheter
  • Evne til å forstå kundens behov og foreslå tidsriktige løsninger
  • God kommunikator 

HVORFOR EMP SECURE?

  • Vi tilbyr en fleksibel og solid arbeidsplass i en virksomhet med stort internasjonalt vekstpotensial. 
  • Vi tilbyr konkurransedyktige lønnsbetingelser, bonusordning, ordnede arbeidsforhold, god pensjonsordning, gode forsikringsordninger, firmahytte og flere sosiale samlinger i løpet av året.
  • En mulighet til å bli en viktig og synlig ressurs som får påvirke og forme egen hverdag og bidra til vekst i en organisasjon med store ambisjoner.
  • Du vil bli en del av en dynamisk og spennende organisasjon i EMP Secure og Hatteland-konsernet. 
  • Bli en del av et uformelt selskap i vekst med engasjerte kolleger! 

Arbeidssted vil være i Hattelands kontorbygg på Raglamyr i Haugesund. 

For mer informasjon, ta kontakt med vår rekrutteringspartner HAMNØY AS ved rådgiver Jan Tore Hamnøy, tlf. 411 02 200, eller rådgiver Aase Marie Stølås Jørgensen, tlf. 454 72 665. 

Vis din interesse for stillingen ved å registrere din CV og søknad snarest. Attester og vitnemål vedlegges søknad. Alle henvendelser behandles konfidensielt – også overfor oppdragsgiver i innledende fase dersom det er ønskelig. 

Søknadsfrist:  8. april 2021 – søknader vurderes fortløpende.

Tiltredelse: Etter nærmere avtale.