Aktuelt

Bjørg Hildrum Saltveit har gjennomført sertifisering i Matrigma

Researcher / markedsfører Bjørg Hildrum Saltveit er den fjerde personen i team HAMNØY som har gjennomført sertifisering i Assessio sin evnetest Matrigma.

Som sertifisert kan man sette opp tester av kandidater og tolke resultater, i tillegg til at man har en god forståelse for bakgrunn og betydning av denne typen testing. Å utvide kompetansen på tvers av teamet gjør oss enda mer fleksible og robuste i rekrutteringsarbeidet.

Les: Vi i HAMNØY anbefaler alltid bruk av rele­vante tester som en del av kvalitets­sikringen av kandi­datene.

Matrigma brukes for å kartlegge kandidatenes problemløsnings- og resonneringskapasitet, og evnen til å se logiske sammenhenger. Dette er informasjon det er vanskelig å hente inn på andre måter. Fordi Matrigma er en ikke-verbal test, påvirkes den ikke av språkkunnskaper eller kulturelle forskjeller.

Matrigma er utviklet av Assessio, og er en av deres tester som har blitt mest populær internasjonalt. Testen brukes av multinasjonale organisasjoner over hele verden og er DNV-GL sertifisert.

Kilde: Assessio.no

Bli kjent med menneskene i HAMNØY: Morten Odland Amundsen

Morten Odland Amundsen(25) begynte som praktikant hos oss i sommer, og har nå fortsatt i en prosjektstilling som researcher. Han har kommet godt inn i rollen, og søker daglig opp spennende kandidater til våre oppdrag. Vi er veldig glade for å ha Morten med på laget. Bli litt kjent med han du også:

Beskriv deg selv med 3 ord?

Lagspiller, nysgjerrig, ambisiøs.

Hva ville du bli når du var liten?

Jeg har hatt mange ønsker om hva jeg ville bli. Som mange andre små barn var brannmann, helikopterpilot og snekker de største. Etter hvert som alderen økte forsvant ikke drømmen om å bli enten brannmann eller helikopterpilot. I førstegangstjenesten ble jeg røykdykker og fikk en smakebit av den tilværelsen. Dette var en svært spennende tid som ga mange inntrykk. Samtidig var jeg med på opptak til å bli pilot, men røk dessverre ut av utvelgelsen. Under denne tiden fant jeg ut at jeg ønsket å jobbe med mennesker, men med en retning mot teknologi og andre nyvinninger. Derfor valgte jeg ingeniør-studiet som ga meg muligheten til å opprettholde min nysgjerrighet, være kreativ og også jobbe med mennesker.

Oppvekst og bosted?

Jeg er født og oppvokst i Haugesund. Jeg reiste til Madla og deretter til Rygge under min tid i luftforsvaret. Deretter gikk veien videre til Bergen hvor jeg startet å studere til å bli produksjonsingeniør ved Høgskolen i Bergen. Etter 3 år i Bergen gikk veien videre nordover mot Trondheim, hvor jeg opparbeidet meg en MSc innen Innkjøp og Supply Chain Management ved NTNU Gløshaugen. Per dags dato er jeg bosatt i Haugesund, men ønsker også å få erfart det storbylivet Oslo har å tilby.

Hva gjør du utenom arbeidstid?

Jeg er en aktiv person og liker at det skjer ting til enhver tid. Jeg har stor interesse for fotball og har blant annet spilt for SK Vard i flere år. Om vinteren er jeg veldig glad i stå på ski med mine nærmeste. Toppturer i lokale fjellmiljø og en generell utnyttelse av naturen er noe jeg setter pris på. Om sommeren har jeg stor interesse for fisking og har i det siste året fått øynene opp for golf. Ellers liker jeg å holde meg i aktivitet på daglig basis gjennom styrketrening.

Utdannelse og arbeidserfaring?

Jeg har en bachelorgrad i Produksjonsteknikk som jeg bygget på og tok en mastergrad innen Innkjøp og Supply Chain Management. Masteren er en av to retninger fra en internasjonal linje ved navn Global Manufacturing Management.

Min arbeidserfaring er variert. Jeg har jobbet som montør av kontormøbler, vært SFO- og barnehageassistent, samt dokumentasjonsansvarlig og tannlegeassistent.

Hva er det kjekkeste med å være researcher?

Som researcher får jeg et godt innblikk i mange ulike industrier og bedrifter lokalisert i hele Norge. Det er spennende å kunne være delaktig i et voksende gründerselskap hvor man får mye ansvar fra begynnelsen av. Slikt ansvar har gitt meg en bratt læringskurve hvor jeg har opparbeidet meg erfaring innen analyse, salg og kunder.

Hvor ser du for deg Hamnøy om 5 år?

HAMNØY har hatt en god vekst de siste årene med en voksende kundeportefølje. Hvis denne veksten fortsetter vil jeg si at om 5 år vil HAMNØY være i en sterk posisjon i Norges rekrutteringsmarked. De vil ha en markedsledende posisjon på Vestlandet ved å fortsette å levere høy kvalitet i tråd med deres verdier: profesjonalitet, kompetanse, respekt og diskresjon.

Livsmotto?

Uten å bli for klisjé, men jeg har ett “motto” i bakhodet. Det er at man må gjøre det beste ut av det man har. Dette gjør at jeg kan fokusere på meg selv og min egen fremgang fremfor å fokusere på andre og deres suksesser.

HAMNØY styrker laget til høstjakten og engasjerer Morten Amundsen som ny researcher

Haugesunderen Morten Odland Amundsen (25) har de siste ukene arbeidet hos oss som sommerpraktikant. På grunn av god aktivitet har vi valgt å engasjere Amundsen videre som researcher ut året. I juni ble han ferdig utdannet ved NTNU i Trondheim med en internasjonal master innen innkjøps- og logistikkledelse.

Morten Odland Amundsen

Morten O. Amundsen sier i en kommentar at han ser frem til å fortsette jakten på gode kandidater til HAMNØY.
– Jeg synes bransjen er spennende. Å bidra til gode ansettelser er avgjørende og viktig for utviklingen til alle organisasjoner. Jeg har latt meg imponere over hva HAMNØY har fått til på relativt kort tid og gleder meg til å  få være en del av teamet også i høst, avslutter Amundsen.

Jan Tore Hamnøy sier i en kommentar at HAMNØY opplever god vekst både i antall oppdrag, kunder og kandidater.
– Vi er takknemlig for tilliten vi får i markedet – og ser frem til å arbeide hardt videre for våre kunder. Vi er glad for at vi har fått en ekstra ressurs som Morten med på laget – noe som gir oss enda mer dedikert research-kapasitet.

Engasjementet av Amundsen som researcher skjer akkurat ett år etter at Bjørg Hildrum Saltveit ble ansatt som vår første researcher.

Team HAMNØY vil dermed fra oktober og ut året bestå av seks medarbeidere:

Vi er godt rustet for en aktiv og spennende høst – og ser frem til å lande gode ansettelser for eksisterende og nye kunder.

– I HAMNØY jobber vi iherdig for å bli bedre på det vi allerede er gode på

Omtrent på denne tiden i fjor delte vi en kort status om hvordan det gikk i HAMNØY. 2017 er historie for lengst, men vi la bak oss en godt år med god vekst på alle områder. Siden i fjor har vi tatt nye steg: vi har løst enda flere rekrutteringer for både eksisterende og nye kunder, utviklet mange nye kandidatrelasjoner, investert i kompetanse innen digital annonsering og jobbet iherdig for å bli bedre på det vi allerede er gode på.

Gjennom rekruttering og fokus på kvalitet har vi utviklet et solid og kompetent fagmiljø innen rekruttering. Vi har det siste året forsterket betydelig vår erfaring, samlede kompetanse, nettverk og kapasitet. Fra oktober blir vi et team bestående av fem personer som alle deler den samme ambisjonen: å hjelpe våre kunder trygt i hamn med avgjørende rekrutteringsprosesser.

Team Hamnøy i aksjon

Noen høydepunkter FRA FØRSTE DEL AV 2018:

  • Gjennomsnittlig kundetilfredshet siden vi startet målingene i 2015 er per nå 9,06 av 10 poeng. Gjennomsnittlig kundetilfredshet hittil i år 9,5 av 10 mulige poeng
  • Team HAMNØY økte til fire ansatte i september i fjor. Fra oktober i år øker vi til fem ansatte
  • Vi har ansatt vår første sommerpraktikant. Morten Amundsen blir med oss ut august måned
  • Vi har siden starten bistått 70 kunder med 185 oppdrag. Tusen takk for tilliten!
  • Siden i fjor sommer har vi fått tillit hos 31 nye kunder
  • I perioden fra august i fjor til juli i år har vi blitt engasjert i 77 ansettelsesprosesser fra A-til-Å
  • Oppdragene har god bredde, men uavhengig av stillingsnivå og bransje er utfordringen den samme hver gang: å lede ansettelsen trygt i hamn
  • Fra vår base i Tysvær har vi hittil i år jobbet med rekrutteringsoppdrag i Troms, Nordland, Møre og Romsdal, Sogn og Fjordane, Hordaland, Rogaland, Hedmark og Oslo
  • Cinderella Eco Solution har videre engasjert oss i ansettelsen av Sales and Dealer Manager i Toronto i Canada. Dette er den første ansettelsen til Cinderella i Canada
  • Vi har forberedt oss grundig til innføringen av den nye norske personopplysningsloven (GDPR) – og i den forbindelse blant annet lansert ny personvernerklæring
  • I februar i år flyttet vi inn i moderne lokaler i kontorbygget LØÅ i Tysvær kommune. Fra vår base i Haugesundregionen løser vi oppdrag for kunder over hele landet

Vi har sterk fokus på å bygge og vedlikeholde en sterk digital posisjon – og dermed opptatt av å utnytte digitale verktøy og løsninger for å søke oss frem til dyktige kandidater.

fakta om vår digitale posisjon og utvikling:

  • Linkedin er strategisk viktig i vårt arbeid – og vi utvider vårt nettverk daglig:
    • Vi har siden i fjor sommer økt antall forbindelser for vår firmaprofil fra 650 forbindelser til 1.466 forbindelser
    • Hodejeger Pål Christian Meyer har per i dag 9.573 forbindelser i sitt Linkedin-nettverk
    • Hodejeger Jan Tore Hamnøy har 10.172 forbindelser
    • Til sammen når Meyer og Hamnøy 17.642 unike forbindelser – i tillegg kommer nettverkene til resten av teamet
  • Vårt firma har per i dag ca. 2.200 følgere på Facebook – i tillegg er vi aktive på Instagram og Twitter
  • Vi har hittil i år 34.173 unike brukere på Hamnoy.no. I samme periode i fjor hadde vi 14.680 unike brukere. Det gir en økning i unike brukere på 132,79 %. I hele 2017 oppnådde vi til sammenligning 33.228 unike brukere på Hamnoy.no. Året før ble vi besøkt av 5.273 unike brukere.
  • Vi har siden i fjor høst utviklet god kompetanse og kapasitet i målrettingsannonsering via kanaler som Facebook, Google Ads, Schibsted Self Serve Ads og Linkedin. Med en egen markedsfører i teamet tilbyr vi våre kunder produksjon og administrering av annonser og kampanjer på en effektivt og god måte

Aktiviteten i sommer gir et signal om en aktiv høst i jobbmarkedet. I skrivende stund har vi 20 oppdrag i arbeid, på samme tid i fjor hadde vi 12 aktive oppdrag i månedsskifte juli/august.

Ta gjerne kontakt i dag dersom din organisasjon har et rekrutteringsbehov, eller ønsker dialog om fremtidige rekrutteringsbehov.

Husk at gode prosesser ofte tar tid: dersom vi starter en prosess i august er det realistisk å gjennomføre en ansettelse i løpet av september. Med tre måneder oppsigelsestid betyr det vanligvis oppstart 1. januar 2019.

Send oss gjerne en melding i chatten nede til høyre på nettsiden, så kommer vi raskt tilbake til deg.

Vi ønsker alle våre kunder, relasjoner og kandidater en fortsatt god sommertid.

Vi ringes!

 

Hamnøy i farta

Trenger du rekrutteringshjelp? HAMNØY står klar for å hjelpe

Det er sommertid og for mange sommerfri. Samtidig er sommerperioden en tid med dynamikk i arbeidsmarkedet. Høsten kommer raskt på. Rekruttering krever god planlegging. Dersom vi starter en ansettelsesprosess nå er det realistisk å klare å gjennomføre en ansettelse i september. Normalt vil det med tre måneders oppsigelsestid bety oppstart i januar. Med andre ord: det haster å gå i gang med rekrutteringsarbeidet.

Team Hamnøy i aksjon

Vi i HAMNØY står klar til å hjelpe din bedrift. Vi tilbyr profesjonell rekrutteringshjelp fra A-til-Å – og har siden starten vært engasjert i mer enn 180 ansettelser. De fleste av våre rekrutteringsprosesser gjennomføres med en kombinasjon av markedsføring og aktivt søk i markedet. Dette gjør vi for å få maksimal kraft og omdreining i prosessen. Vår erfaring er at denne kombinasjonen sikrer det beste kandidatutvalget. I vårt team har vi spisskompetanse på digital markedsføring – og vi produserer og administrerer gjennomtenkte digitale annonsekampanjer for våre kunder.

Fra vår base i Haugesundregionen bistår vi kunder over hele Norge. Vi jobber med kunder innenfor mange områder, blant annet IT og teknologi, bygg og anlegg, media, maritim næring, for å nevne noen. Her kan du lese om noen av våre kunder og hva de sier om vår innsats.

Vi bistår i ansettelser av lederstillinger, fagpersonell og andre nøkkelstillinger. Vår filosofi er at en grundig rekrutteringsprosess er like relevant uansett stillingsnivå. Forskjellen på en høyt presterende selger og en middels presterende selger kan utgjøre betydelige økonomiske forskjeller. En grundig prosess øker sannsynligheten for at den dyktigste blir identifisert og ansatt.

I HAMNØY har vi god utvikling i kunder og oppdrag. Vi er takknemlig for all tilliten vi får hos kunder og kandidater. Samtidig som vi er i vekst har vi et urokkelig fokus på kvalitet. Per juni 2018 har vi en gjennomsnittlig kundetilfredshet på 9 av 10 mulige poeng.

I takt med økt aktivitet bygger vi opp mer kapasitet og kompetanse i team HAMNØY.

Team HAMNØY:

  • Rådgiver / hodejeger Else-Margrete Liknes
  • Rådgiver / hodejeger Pål Meyer
  • Researcher / markedsfører Bjørg Hildrum Saltveit
  • Rådgiver / hodejeger Jan Tore Hamnøy
  • I tillegg har vi engasjert Morten Odland Amundsen som sommerpraktikant 
  • Vi har nylig ansatt Tuva Kvalevaag Simensen som ny rådgiver / hodejeger. Vår nye kollega starter hos oss 1. oktober

Vår ambisjon er den samme som den var når selskapet ble startet: Å hjelpe våre kunder trygt i hamn med avgjørende ansettelsesprosesser. For å levere i tråd med ambisjonen er vi opptatt av å styrke og utvikle teamet med ny kapasitet og kompetanse. Vi er glad for at vi kan tilby våre kunder et sterkt og engasjert team med spisskompetanse innen rekruttering.

Vårt kundeløfte ligger til grunn for alt våre arbeid og preger alle våre medarbeidere: Vi møter deg med respekt og vi be­handler all informa­sjon på en diskré måte. Vi er kompe­tente og effek­tive. Vi er fleksible og til­gjenge­lige. Vi gir oss ikke før du som kunde blir fornøyd.

Dersom dere planlegger å gjennomføre en eller flere ansettelser står vi godt rustet til å hjelpe dere trygt i hamn. En investering i en profesjonell rekrutteringsprosess fra HAMNØY øker sannsynligheten for at du får ansatt den beste kandidaten i stillingen.

Dersom du har et rekrutteringsbehov, kan du legge inn en melding til oss i vår chat som du finner nede til høyre på skjermen. Du kan også kontakte Jan Tore Hamnøy i hele sommer på tlf. 41 10 22 00 eller e-post jth@hamnoy.no.

HAMNØY er i vekst og ansetter Tuva Kvalevaag Simensen som ny hodejeger

Tuva Kvalevaag Simensen (31) tiltrer i oktober som ny rådgiver / hodejeger i HAMNØY. Simensen har bred og god erfaring innen rekruttering, arbeidspsykologiske verktøy og markedsføring. Simensen er bosatt i Haugesund kommune.

Tuva Kvalevaag Simensen portrett

Tuva K. Simensen sier i en kommentar at hun ser frem til å bli en del av et engasjert og faglig sterkt team.

– I HAMNØY er det et høyt fokus på kvalitet og det jobbes etter forskningsbaserte prinsipper innen rekruttering. For meg er integritet viktig, og at kunden og kandidaten alltid står i fokus. Rekrutteringsprosesser er en utrolig viktig kommunikasjonskanal for bedrifter. Nå gleder jeg meg til å bidra til å skape positive kandidatopplevelser, og godt omdømme for våre kunder, sier Simensen.

Simensen har god erfaring fra ulike roller innen rekrutteringsfaget. Hun har blant annet arbeidet med utvikling og bruk av testverktøy hos Cubiks Norge og arbeidet med HR og rekruttering i Caverion-konsernet i Norge. I Caverion var hun ansvarlig for gjennomføring og oppfølging av trainee-program, rekrutteringsprosesser, medarbeiderundersøkelse og employer branding. Hun var også engasjert i ulike internasjonale prosjekter. Simensen kommer nå fra stillingen som markedsansvarlig i Helgevold Gruppen. Hun er utdannet ved Handelshøyskolen BI med Bachelor i markedsføring og Master i ledelse og organisasjonspsykologi.

Jan Tore Hamnøy sier i en kommentar at HAMNØY opplever god vekst både i antall oppdrag, kunder og kandidater.

– Vi er takknemlig for tilliten vi får i markedet – og ser frem til å arbeide hardt videre for våre kunder. Når vi nå styrker teamet med en ny rådgiver / hodejeger har vi vektlagt å ansette en som har en solid rekrutteringsfaglig kompetanse kombinert med personlige egenskaper som vi tror vil bli verdsatt hos våre kunder. I Tuva K. Simensen får våre kunder en kompetent rådgiver som vil lede ansettelsesprosessene trygt i hamn, sier Hamnøy.

– Simensen vil tilføre vårt team ny kompetanse og mer kapasitet – og vil dermed styrke vår fleksibilitet og  effektivitet. Vi ser frem til å fortsette vårt arbeid med å hjelpe våre kunder trygt i mål med avgjørende ansettelser, avslutter Hamnøy.

Team Hamnøy i samtale

TEAM HAMNØY:

  • Etter ansettelsen av Simensen består team HAMNØY av totalt fem medarbeidere:
    • Researcher / markedsfører Bjørg Hildrum Saltveit
    • Rådgiver / hodejeger Else-Margrete Liknes Overøye
    • Rådgiver / hodejeger Tuva Kvalevaag Simensen (fra 1. okt. 2018)
    • Rådgiver / hodejeger Pål Christian Meyer
    • Rådgiver / hodejeger Jan Tore Hamnøy
  • Fra vår base i Haugesundregionen hjelper vi kunder over hele Norge. Totalt har vi bistått mer enn 70 bedrifter med over 170 ansettelser siden etableringen i januar 2015
  • Vi løser mange typer rekrutteringsopp­drag, men det grunn­legg­ende målet er alltid likt – å legge til rette for lang­siktig verdi­skapning hos våre kunder
  • For å oppnå dette har vi defi­nert fire kjerne­verdier som skal kjenne­tegne en­hver Hamnøy-represen­tant i enhver situasjon; Diskré, fleksibel, effektiv og kompetent

Morten Amundsen er engasjert som sommerpraktikant i HAMNØY

Haugesunderen Morten Odland Amundsen (25) er engasjert som sommerpraktikant i rekruttering- og rådgivningsfirmaet HAMNØY. I juni ble Amundsen ferdig utdannet ved NTNU i Trondheim med en internasjonal master innen innkjøps- og logistikkledelse.

Morten O. Amundsen sier i en kommentar at han ser frem til å lære litt om ulike sider av virksomheten.
– Jeg synes bransjen virker spennende. Å bidra til gode ansettelser er avgjørende og viktig for utviklingen til alle organisasjoner. Jeg vil først og fremst arbeide med søk etter kandidater – og selv om det blir mye nytt vil jeg bidra med et solid engasjement, god systematikk og et godt nettverk. Jeg har latt meg imponere over hva HAMNØY har fått til på relativt kort tid og gleder meg til å  få være en del av teamet nå i sommer, avslutter Amundsen.

Jan Tore Hamnøy sier i en kommentar at HAMNØY opplever god vekst både i antall oppdrag, kunder og kandidater.
– Vi er takknemlig for tilliten vi får i markedet – og ser frem til å arbeide hardt videre for våre kunder. Vi er glad for at vi har fått en ekstra ressurs som Morten med på laget nå i en aktiv og viktig sommerperiode. Det er første gangen vi henter inn en sommerpraktikant, men satser på at dette er noe vi kan fortsette med.

Rekrutteringsprosessen bør igangsettes nå om du ønsker oppstart 1. oktober

I HAMNØY jobber vi alltid som besatt for våre kunder. Tiden vi er inne i nå er travel for de fleste virksomheter. Det er mye som skal på plass før sommeren. Rekruttering krever god planlegging. Dersom vi starter en rekrutteringsprosess nå, er det realistisk med en ansettelse innen medio juni. Men det haster å komme i gang. Dersom den nyansatte har tre måneders oppsigelsestid vil det bety oppstart i den nye stillingen 1. oktober.

I HAMNØY har vi god utvikling i kunder og oppdrag – og vi er takknemlig for all tilliten vi får hos kunder og kandidater. Vi har daglig kontakt med interessante personer for fremtidige stillinger enten det er i Haugesundregionen eller andre steder i Norge.

I takt med økt aktivitet har vi gradvis bygget opp mer kapasitet og kompetanse. Fra september i fjor ble vi tre rådgivere / hodejegere. I tillegg ansatte vi i fjor høst en researcher / markedsfører. Nå søker vi etter vår femte medarbeider.

Team HAMNØY består nå av Else-Margrete Liknes, Pål Meyer, Bjørg Hildrum Saltveit og Jan Tore Hamnøy.

Gjennom de siste månedene har vi økt kapasiteten i vårt søk- og kartleggingsarbeid – og vi har styrket vår digitale kompetanse som gjør at vi kan tilby våre kunder en enda bedre digital stillingspresentasjon – og målrettet og gjennomtenkt annonsering.

Aktivt søk for oss handler om å treffe rett målgruppe både med god presentasjon, språk, innhold og segmentering i digitale kanaler kombinert med målrettet aktivt søk og hodejakt ute i markedet.

Alltid tilgjengelig

Dersom dere planlegger å gjennomføre én eller flere ansettelser står vi godt rustet til å hjelpe dere trygt i hamn. Dersom du ønsker å få på plass en ny leder eller medarbeider rett etter sommerferien haster det å komme i gang.  Å investere i en profesjonell rekrutteringsprosess fra HAMNØY øker sannsynligheten for at du får ansatt den beste kandidaten i stillingen.

Les gjerne om noen av våre kunder, kundetilfredshet og utsagn fra noen av våre kunder.

Vi lever av å yte service, og legger vår stolt­het i å alltid være til­gjenge­lige for våre kunder. Ta kontakt og opplev det selv.

Dersom du har et spørsmål til oss, eller ønsker at vi tar kontakt med deg, kan du legge inn en melding til oss i vår chat som du finner nede til høyre på skjermen, eller kontakte en i team HAMNØY:

Jan Tore Hamnøy, tlf. 411 02 200, jth@hamnoy.no

Else-Margrete Liknes, tlf. 969 11 135, eml@hamnoy.no

Pål Meyer, tlf. 416 68 192, pm@hamnoy.no

Bjørg Hildrum Saltveit, tlf. 907 37 254, bhs@hamnoy.no

Pål Christian Meyer sertifisert i Hogan og Matrigma

For oss i HAMNØY er det viktig å kontinuerlig utvikle og utvide kompetansen vår – slik at vi kan tilby kvalitet i alle ledd. Det er derfor gledelig å annonsere at vår rådgiver / hodejeger Pål Christian Meyer har oppnådd sertifisering innen HOGAN-personlighetstester og Matrigma fra Assessio.

Har du valgt rett kandidat?

I rekrutteringsprosessen jobber vi i HAMNØY alltid ut i fra en stillingsprofil som definerer ønskede krav til kvalifikasjoner, erfaringer og personlige egenskaper. Vi er alle forskjellige og hvorvidt egenskapene våre er en styrke eller utfordring i en gitt stilling eller gitte situasjoner avhenger av hvilke krav som stilles til stillingen.

HAMNØY bruker HOGAN Assessment Systems (HAS) til testing av personlighet, identifisering av viktige verdi- og motivasjonsdrivere, utvikling og risikoatferd. Det interessante med HOGAN er at den ikke tar utgangspunkt i den du selv opplever at du er, din identitet, men hvordan du oppleves av andre.

Avsporingstendenser i forhold personligheten din, og atferd som negativt påvirker dine prestasjoner eller andres opplevelse av deg i stressende situasjoner, er også viktige å identifisere – og særlig i ledende stillinger med resultat- og personalansvar. I tillegg bruker vi evnetester for å kunne predikere en persons arbeidsprestasjoner og evne til problemløsning.

Rekrutteringsprosesser krever omfattende behovsanalyse og grundighet i vurderingene. Personlighet- og evnetesting gir ingen garanti for riktig rekruttering, men sett i sammenheng med grundige prosesser og metodikk øker man sannsynligheten for å ansette en kandidat som kan levere på forventningene og kravene som stilles til stillingen.

Alle våre rådgivere/hodejegere er sertifisert i Hogan Assessment System (HAS) og Matrigma evnetest.
Dersom du har et spørsmål til oss, eller ønsker at vi tar kontakt med deg, kan du legge inn en melding til oss i vår chat som du finner nede til høyre på skjermen, eller kontakte en av oss i team HAMNØY:

Rådgiver / hodejeger, Jan Tore Hamnøy, tlf. 411 02 200, jth@hamnoy.no

Rådgiver / hodejeger, Else-Margrete Liknes, tlf. 969 11 135, eml@hamnoy.no

Rådgiver / hodejeger, Pål Christian Meyer, tlf. 416 68 192, pm@hamnoy.no

Researcher / markedsfører, Bjørg Hildrum Saltveit, tlf. 907 37 254, bhs@hamnoy.no

Med base i Hauge­sund­regionen har HAMNØY hele Norge som arbeids­plass

HAMNØY er et rekruttering- og råd­givnings­firma med base i Hauge­sund­regionen og hele Norge som arbeids­plass. Hittil i år har vi fått våre første oppdrag i Nord-Norge – og gjenvunnet tillit hos mange av våre kunder og vunnet tillit hos en rekke nye kunder både lokalt og nasjonalt. Gjennomsnittlig kundetilfredshet er stabil og god: Per april 2018 har våre kunder gitt HAMNØY en gjennomsnittlig score på 9 av 10 poeng.

Oppdragene hittil i 2018 fordeler seg slik:

  • Nord-Norge: 13 %
  • Møre og Romsdal: 10 %
  • Oslo: 23 % :
  • Haugalandet: 46 %
  • Vestlandet (uten Haugalandet): 8 %

Vi har solid forankring i Haugesundregionen. Vi har samtidig hele Norge som vårt marked. Vår ambisjon er den samme som den har vært siden starten: Å hjelpe våre kunder trygt i hamn med ansettelsesprosesser.

Har du et rekrutteringsbehov? Vi kan love deg høyt engasjement, effektivitet og kompetent rådgivning.  Vi lever av å yte service, og legger vår stolt­het i å alltid være til­gjenge­lige for våre kunder. Ta kontakt og opplev det selv. Send oss gjerne en melding i chatten som du finner nede til høyre på skjermen din – så vil vi komme raskt tilbake til deg for å avtale en nærmere samtale.

PS: Husk at ansettelsesprosesser krever god planlegging. Dersom du igangsetter en ansettelsesprosess nå i siste del av april er det realistisk med oppstart 1. oktober.