Saga Bygg søker en forretningsorientert prosjektleder med god gjennomføringsevne

Prosjektleder Saga Bygg AS

En av våre prosjektledere har valgt å søke nye utfordringer utenfor selskapet – og vi søker derfor etter en ny prosjektleder til å bli med på laget.

Saga Bygg er en etablert og anerkjent aktør i markedet. Forutsetningen for å lykkes fremover er gode. Vi har en erfaren og dyktig organisasjon – med tillitsfulle og gode kunderelasjoner. Vi trenger en dyktig og tydelig prosjektleder til å vise vei inn i fremtiden og bygge videre på den posisjonen vi har i markedet.

For å lykkes tror vi det er en forutsetning at du evner å lede ved eksempel. Rollen skal sikre optimal kvalitet og økonomi i hele prosjektgjennomføringen. Du får muligheten til å bli med på å påvirke bedriftens kultur og leveranseevne, og ser på det som en positiv utfordring å kjempe om markedsandeler. Du er vant til å snu deg rundt for å finne effektive og gode løsningen for kundene.

Du trives med å jobbe i et miljø med åpen og direkte kommunikasjon – og har engasjement og mot til å gjennomføre tiltak og planer. Du vil rapportere til daglig leder.

ANSVAR OG OPPGAVER:

  • Resultat- og lederansvar for egne prosjekter
  • Søke innovative og fremtidsrettede muligheter for prosjektene
  • Salg og forretningsutvikling: kalkulering, anbud, forhandlinger og kundeoppfølging
  • Samarbeid med eksterne leverandører
  • Ansvar for at retningslinjer for internkontroll og HMS blir opprettholdt
  • Utarbeide prosjektbudsjett, fremdriftsplan og sluttdokumentasjon i henhold til tilbud og
    kontrakt

ØNSKET UTDANNING OG KVALIFIKASJONER:

  • Relevant fagbrev, svennebrev, mesterbrev eller teknisk fagskole
  • Erfaring 5 års erfaring med prosjektledelse fra A-til-Å
  • Erfaring med anbudsprosesser, salg og forhandlinger
  • Erfaring fra kalkulasjon, mengdeberegning/-kontroll og endringshåndtering
  • Overordnet god forståelse for bransjen og forretningssystemer
  • God kunnskap i bruk av MS Project
  • Meget gode kommunikasjonsevner norsk, muntlig og skriftlig
  • Førerkort kl. B

PERSONLIGE EGENSKAPER:

  • God kommersiell teft og opptatt av resultater og kvalitet
  • ‘Hands on’ og god gjennomføringskraft
  • Strukturert og tydelig i kommunikasjon
  • Løsningsorientert
  • Fleksibel og evne til å håndtere en hektisk hverdag
  • Evne til å jobbe i team
  • Stor arbeidskapasitet
  • Yter et høyt servicenivå

Vi tilbyr en sentral stilling i selskapets videre vekst og utvikling. Du får muligheten til å jobbe med utfordrende oppgaver relatert til ledelse og prosjektgjennomføring. Vi har kompetente ansatte, spennende kunder og solid erfaring. Forutsetningene for vekst og positiv utvikling er derfor gode. Som ansatt hos oss kan vi tilby konkurransedyktige lønnsbetingelser og ordnede arbeidsforhold. Arbeidssted er ved vårt kontor i Haugaland næringspark i Gismarvik i Tysvær kommune.

For mer informasjon, ta kontakt med vår rekrutteringspartner HAMNØY AS ved rådgiver Pål Christian Meyer, tlf. +47 416 68 192, eller rådgiver Stian Helgeland, tlf. +47 928 49 391.

Vis din interesse for stillingen ved å registrere din CV og søknad snarest. Attester og vitnemål vedlegges søknad. Alle henvendelser behandles konfidensielt – også overfor oppdragsgiver i innledende fase dersom det er ønskelig.

Søknadsfrist: 28. mars 2019 – søknader behandles fortløpende.

Tiltredelse: Etter nærmere avtale